Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • 2

ТЕМА: Відкриття форуму

Відкриття форуму 11 року 7 міс. ago #56

  • n.v.kochubey@ua.fm
  • n.v.kochubey@ua.fm's Avatar
Вітаю Вас на нашій конференції. Соціокультурний простір багато в чому визначає становлення та розвиток дитини і дитинства, то ж обговоримо цю проблему.
З повагою, Н. В. Кочубей.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 6 міс. ago #84

  • moderator
  • moderator's Avatar
  • Поза сайтом
  • Administrator
  • Постів: 27
  • Thank you received: 4
  • Репутація: 5
Шановно, Тетяна Житнік!
Цікавий підхід до трактування особливостей дитячого малювання, втілення в малюнках дітей особистісних уявлень про світ речей, людей, природи, соціальних подій.
Аналогії між художніми образами, створеними митцями 20 століття і дітьми в їх творчому процесі простежуються, виявляються, намічаються авторами.
Постає питання не тільки про їх теоретичне трактування, але й про їх прикладне значення для розвитку дитячого малювання.
З повагою, Галина Сухорукова.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 6 міс. ago #85

  • lara79art@gmail.com
  • lara79art@gmail.com's Avatar
Доброго дня, учасникам конференції. Цілком погоджуюсь із рядом думок Галини Вікторівни стосовно психологічного обґрунтування аналогії між художніми образами, створеними митцями ХХ століття і дітьми в їхньому творчому процесі, яку провела Тетяна Житнік. Так, є багато картин імпресіоністів, експресіоністів, кубістів, символістів та інших модерністських течій, які близькі до дитячих малюнків. І з позиції пошановувача реалістичного мистецтва, хочу підкреслити, що на практиці пересвідчилась: по закінченні знайомства із картинами таких художників як Б.Щербаков, С.Григор'єв, Т.Яблонська, О.Мурашко та ін., у старших дошкільників спостерігались прояви рефлексії у художньо-творчій діяльності. Тобто, багато дітей співставляли свої малюнки із репродукціями картин названих вище художників і або раділи, що у них "получилось, як у художника", або виражали розчарування, що не змогли досягти того, що відображено на картинах митців.

У мене запитання до Тетяни Житнік. 1. Як Ви можете прокоментувати з психологічної точки зору ось такі прояви рефлексії дітей шостого року життя?

І ще запитання стосовно Вашої статті: чи не сприятимуть модерністські картини спотворенню світобачення дитини та формування понять про об'єкти оточуючої дійсності (їхня форма, розмір, співвідношення частин, відповідність кольору тощо)? Наприклад, що Ви скажете стосовно картини Е.Мунка "Крик"?

art_7.jpg


Катерина Демчик, КПНУ імені Івана Огієнка, м.Кам'янець-Подільський
Останнє редагування: 11 року 6 міс. ago від lara79art@gmail.com.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 6 міс. ago #87

  • sumyrichard@yandex.ru
  • sumyrichard@yandex.ru's Avatar
Шановна, Наталія Василівна!
Дякую Вам за цікаву статтю, яка привернула мою увагу не лише як науковця а і як батька. Порушена Вами проблема дозвіллєвої діяльності дітей досить актуальна. Сучасне розуміння ролі дорослого, відстеження самозмін - змусило мене переглянути питання культурно-дозвіллєвої діяльності дітей.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 6 міс. ago #88

  • lara79art@gmail.com
  • lara79art@gmail.com's Avatar
Щиро вдячна за цікаву статтю Катерині Поліщук про історико-культурні детермінанти розвитку дитячої іграшки. Вважаю, що матеріал статті корисний не лише для мене у процесі викладання дисципліни "Методика проведення роботи з народознавства в ДНЗ", але й для педагогів-практиків, які здійснюють художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами народної іграшки, зокрема.

Катерина Демчик, КПНУ імені Івана Огієнка, м.Кам'янець-Подільський
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 6 міс. ago #90

  • n.v.kochubey@ua.fm
  • n.v.kochubey@ua.fm's Avatar
Шановна пані Катерино! Раджу Вам ознайомитись з матеріалами О. Ануфрієва, який досліджує своєрідність українського сприйняття символів-образів - кола, ріки, птаха, сонця, місяця і т.д. Для викладання народознавства матеріал безцінний.
Дякую Вам за Вашу активність та небайдужість.
Кочубей Н.В.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.855 seconds
Працює на Форум
   

Канал новин  

   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ