До уваги учасників!!!
Резолюція
VII Міжнародної науково-практичної конференції
«Сучасне дошкілля: реалії та перспективи»
Резолюція
VII Міжнародної науково-практичної конференції
«Сучасне дошкілля: реалії та перспективи»
Робота конференції спрямована на висвітлення сучасного стану дошкільної освіти, її місця в європейському освітньому просторі, визначення пріоритетів розвитку на сучасному етапі.
* Обговоривши доповіді, проголошені на пленарному засіданні, виступи учасників конференції під час роботи круглих столів «Сучасне дошкілля в європейському просторі», «Інноваційні технології розвитку дитини в контексті багатовимірності освітнього середовища», «Психологічний супровід становлення особистості дитини в різних соціальних інституціях», «Освіта і соціокультурний простір дитинства», «Професійна підготовка у проекції освітніх трансформацій»,
* Проаналізувавши особливості державної політики в сфері дошкільної освіти, необхідність реформування та пріоритетні напрями її розвитку з метою приведення до європейських стандартів, стан сучасного програмно-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти, вітчизняний та зарубіжний досвід діяльності освітніх закладів різних ланок освіти,
* Розглянувши пріоритетні напрями інноваційної діяльності освітніх закладів, необхідність впровадження нових технологій роботи з дітьми, спрямованих на виховання базових якостей особистості, світоглядних уявлень, патріотизму,
* Зважаючи на ситуацію, зумовлену військовим протистоянням на Сході України, посилення уваги суспільства до дотримання прав, свобод та інтересів дитини,
* Враховуючи необхідність надання дітям психологічної підтримки, вивчення психологічного контексту сучасного дитячого середовища,
* Окресливши особливості сучасного соціокультурного простору, вітчизняний і європейський досвід модернізації підготовки майбутнього педагога,
* Підсумовуючи вище зазначене пропонуємо:
1. Спрямувати науковий потенціал ВНЗ, НАПН України на розроблення методології, принципових засад, нових моделей взаємодії з дітьми, спроможних забезпечити їхню готовність до викликів сьогодення, цілісне сприйняття картини світу, життєві компетенції.
2. Психологічним службам освітніх закладів України здійснювати реабілітаційні заходи щодо надання психологічної підтримки педагогам і дітям, які постраждали внаслідок інтервенції на Сході України.
3. Сприяти широкому залученню вищих навчальних закладів і загалом педагогічної спільноти до щорічної Всеукраїнської благодійної акції «Дитинство: крок у майбутнє», започаткованої Інститутом розвитку дитини з метою підтримки дітей, які потребують особливої уваги суспільства.
4.Використовувати педагогічний потенціал менеджерів соціокультурної діяльності дитячих позашкільних та дозвіллєвих закладів для виховання громадянської позиції та патріотизму зростаючої особистості.