Становлення особистості: психолого-педагогічні та філософські аспекти

Бондарчук Тетяна – магістр Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальних інтересів дітей старшого дошкільного віку

Василець Катерина – студентка Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Страх смерті у дітей старшого дошкільного віку

Данилюк Ірина – магістрантка Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Дидактичні умови розвитку допитливості у дітей старшого дошкільного віку

Ковальчук Катерина – студентка Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Казкотерапія в роботі з агресивними дітьми

Ковач Анастасія – магістр Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Особливості застосування гри-драматизації як засобу розвитку дітей молодшого віку

Криворотенко Наталія – магістрантка Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка

Використання елементів системи загартування П. К. Іванова «Дєтка» в оздоровленні дошкільників

Круш Катерина – студентка Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І. Я. Франка

Рухливі ігри як засіб удосконалення ходьби та бігу в дітей молодшого дошкільного віку

Кузьменко Людмила – магістр Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Особливості засвоєння дітьми сенсорних еталонів в дошкільний період

Марченко Дарина – студентка Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Вплив комп’ютерних технологій на психофізичний розвиток дитини старшого дошкільного віку

Матляк Ірина – студентка Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Використання арт-терапії у корекційній роботі з аутичними дітьми

Терета Валетина – студентка Інституту розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова

Сенсорне виховання дітей як чинник гармонійного розвитку особистості в сучасному світі

Шураєва Валерія – магістрантка Донецького національного університету

Проектування індивідуальної траєкторії навчання учня

Юрченко Юлія – студентка Бердянського державного педагогічного університету

Теоретико-методологічні засади вивчення прокрастинації