До уваги учасників!!!

Резолюція 

VII Міжнародної науково-практичної конференції

«Сучасне дошкілля: реалії та перспективи»

 

Резолюція

 

VII Міжнародної науково-практичної конференції

 

«Сучасне дошкілля: реалії та перспективи»

 

Робота конференції спрямована на висвітлення сучасного стану дошкільної освіти, її місця в європейському освітньому просторі, визначення пріоритетів розвитку на сучасному етапі.

 

* Обговоривши доповіді, проголошені на пленарному засіданні, виступи учасників конференції під час роботи круглих столів «Сучасне дошкілля в європейському просторі», «Інноваційні технології розвитку дитини в контексті багатовимірності освітнього середовища», «Психологічний супровід становлення особистості дитини в різних соціальних інституціях», «Освіта і соціокультурний простір дитинства», «Професійна підготовка у проекції освітніх трансформацій»,

 

* Проаналізувавши особливості державної політики в сфері дошкільної освіти, необхідність реформування та пріоритетні напрями її розвитку з метою приведення до європейських стандартів, стан сучасного програмно-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти, вітчизняний та зарубіжний досвід діяльності освітніх закладів різних ланок освіти,

 

* Розглянувши пріоритетні напрями інноваційної діяльності освітніх закладів, необхідність впровадження нових технологій роботи з дітьми, спрямованих на виховання базових якостей особистості, світоглядних уявлень, патріотизму,

 

* Зважаючи на ситуацію, зумовлену військовим протистоянням на Сході України, посилення уваги суспільства до дотримання прав, свобод та інтересів дитини,

 

* Враховуючи необхідність надання дітям психологічної підтримки, вивчення психологічного контексту сучасного дитячого середовища,

 

* Окресливши особливості сучасного соціокультурного простору, вітчизняний і європейський досвід модернізації підготовки майбутнього педагога,

 

* Підсумовуючи вище зазначене пропонуємо:

 

1. Спрямувати науковий потенціал ВНЗ, НАПН України на розроблення методології, принципових засад, нових моделей взаємодії з дітьми, спроможних забезпечити їхню готовність до викликів сьогодення, цілісне сприйняття картини світу, життєві компетенції.

 

2. Психологічним службам освітніх закладів України здійснювати реабілітаційні заходи щодо надання психологічної підтримки педагогам і дітям, які постраждали внаслідок інтервенції на Сході України.

 

3. Сприяти широкому залученню вищих навчальних закладів і загалом педагогічної спільноти до щорічної Всеукраїнської благодійної акції «Дитинство: крок у майбутнє», започаткованої Інститутом розвитку дитини з метою підтримки дітей, які потребують особливої уваги суспільства.

 

4.Використовувати педагогічний потенціал менеджерів соціокультурної діяльності дитячих позашкільних та дозвіллєвих закладів для виховання громадянської позиції та патріотизму зростаючої особистості.