Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене

ТЕМА: Відкриття форуму

Відкриття форуму 11 року 6 міс. ago #59

  • vyktoryja@list.ru
  • vyktoryja@list.ru's Avatar
Щиро вітаю учасників V Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасне дошкілля: реалії та перспективи». Сподіваюся, що наша робота буде плідною, цікавою та корисною, відкриє нові перспективи та підходи до проблеми всебічного розвитку дитини дошкільного віку. Вірю, що завдяки нашим спільним зусиллям психологічний аспект проблеми становлення особистості дошкільника в різних соціальних інституціях буде успішно розкрито шляхом професійного представлення основих позицій, напрацювань та точок зору активних учасників конференції.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #77

  • 25120000@mail.ru
  • 25120000@mail.ru's Avatar
Здравствуйте, участники конференции. Ознакомившись со статьями размещенными на сайте, хочу выразить свою благодарность авторам за интересный материал. Особенно меня заинтересовала статья Шарапы Анны о неполноценности личности. Спасибо автору за детальное описание возможных причин возникновения данного явления.
Оксана, г. Днепропетровск.
Останнє редагування: 11 року 5 міс. ago від 25120000@mail.ru.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #82

  • vyktoryja@list.ru
  • vyktoryja@list.ru's Avatar
Дякуємо активним учасникам конференції та відвідувачам форуму за коментарі та виявлену зацікавленість науковими дослідженнями, які стосуються психологічного супроводу становлення дітей в різних умовах життя та рекомендаціями - як покращити процес входженя дитини в суспільство дорослих. Раджу звернути увагу на статті учасників конференції, присвячені підтримці дітей з особливими потребами в різних соціальних інституціях та висловити власні пропозиції щодо методів організації навчання і виховання таких дітей з опорою на конкретні приклади з життя. Будемо вдячні за надіслані роздуми та надані пропозиції щодо становлення особистості дошкільника з особливими освітніми проблемами в сучасних умовах.
Останнє редагування: 11 року 5 міс. ago від vyktoryja@list.ru.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #98

  • katika42@mail.ru
  • katika42@mail.ru's Avatar
Доброго дня всім,хто не байдужий до проблем дошкільного виховання!Соціокультурні зміни у суспільстві неминуче вносять корективи у процес соіалізації дітей дошкільного віку. Про актуальність цього питання свідчить велика кількість представлених матеріалів для обговорення. Хочеться звернути увагу на деякі спільні характеристики цього явища, розкриті у статтях вітчизняних та зарубіжних науковців.Визначені аспекти вивчення будуть цікавими як для практичних працівників днз,так і студентів старших курсів.Дякую авторам за детальний аналіз та цікавий виклад висновків.
Катерина,М.Київ
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #107

  • guramovna@mail.ru
  • guramovna@mail.ru's Avatar
В первую очередь хочу поблагодарить всех участников конференции и отметить очень интересные статьи, которые подымают ряд актуальных проблем развития личности дошкольника.
У меня возникло несколько вопросов к Татьяне Аверьяновой, которая рассматривала особенности половой идентичности дошкольника. В современной психологии пола существует несколько подходов в определении половой, поло-ролевой и гендерной идентичности. Хотелось бы уточнить, как Вы разводите эти понятия. И какой вид идентичности (базовая, ролевая, персональная) формируется именно в дошкольном возрасте.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
Time to create page: 1.341 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ