Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене

ТЕМА: Вплив розлучення батьків на особистість дитини

Вплив розлучення батьків на особистість дитини 13 року 5 міс. ago #18

  • rudenkoim1@mail.ru
  • rudenkoim1@mail.ru's Avatar
Шановні колеги!
Запрошую Вас взяти участь в обговоренні актуального питання нашого сучасного життя щодо впливу розлучення батьків на особистість дитини.
Розлучення – це подвійна психотравматична подія у житті дитини, що являє собою динаміку негативних явищ: напружена психологічна атмосфера у сім’ї внаслідок дестабілізації емоційних стосунків між подружжям, дисгармонійні батьківсько-дитячі взаємини після розлучення. Для дитини, яка пережила розлучення батьків, притаманними є: тривожність (стурбованість); боязкість (беззахисність, підвищене відчуття небезпеки); невпевненість у собі (недооцінювання себе, схильність до почуття провини, емоційна вразливість, надмірна залежність, відчуття «не такий, як усі»); збільшений рівень депресивних (сум, пригніченість) та астенічних (зниження працездатності психічних процесів: уваги, пам’яті, мислення) проявів; порушення поведінки (агресивність, неслухняність); вегетативні розлади (психосоматичні захворювання); порушення сну. Розлучення батьків зумовлює появу деструктивних почуттів (провини, невпевненості у собі, тривожності, боязкості), які діти переживають впродовж тривалого часу після руйнування цілісності сім’ї.
Як Ви вважаєте, чи варто батькам зберегти шлюб заради дитини? Як збереженню шлюбу може посприяти суспільство?
З повагою Руденко І.М.
Останнє редагування: 13 року 5 міс. ago від rudenkoim1@mail.ru.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Вплив розлучення батьків на особистість дитини 13 року 5 міс. ago #22

  • NLevinets@ukr.net
  • NLevinets@ukr.net's Avatar
Ілона Миколаївна!
Не факт, що збережений заради дитини шлюб, виявиться корисним для неї. Важливо, щоб дитина почувала себе впевненою і захищенною. Роль батьків, їхнє ставлення до розлучення дуже сильно впливає на стан дитини. Також, на мою думку, впливає вік дитини. Не хотілося, щоб дитина ставала заручником ситуації. На кшталт, "Як би не ти (тобто дитина), я б все покинула, я б змогла зробити кар"єру". Кожна ситуація індивідуальна. Пріоритетними мають стати інтереси дитини.

Чи є у Вашій психологічній практиці приклади роботи із дитиною з розлученої сім"ї, яка б не мала негативних почуттів (і всього того, що Ви перерахували). Чи в будь-якому випадку розлучення має негативний вплив на особистість дитини.

На вашу думку, чи можна простежити зв"язок між успішністю дитини в дорослому віці, реалізацією її особистісних потреб (сворення сім"ї тощо) і ситуацією розлучення батьків, в якій перебуала дитина. Дякую.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Вплив розлучення батьків на особистість дитини 13 року 5 міс. ago #28

  • 4639210@mail.ru
  • 4639210@mail.ru's Avatar
Останнє редагування: 13 року 5 міс. ago від 4639210@mail.ru.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Вплив розлучення батьків на особистість дитини 13 року 5 міс. ago #29

  • elvina.moskalik@mail.ru
  • elvina.moskalik@mail.ru's Avatar
Хотелось бы отметить, что отказ от развода родителей ради воспитания ребенка в полноценной семье может иметь обратный эффект. Так как, дети дошкольного возраста очень остро чувствуют и реагируют взаимоотношение между родителями, конфликтные ситуации являются стрессом для ребенка, что может стать причиной тревожности, страха, источником различных неврозов.
Если же говорить о значении возраста ребенка в вопросе развода, то по исследованием психологов когнитивная незрелость детей дошкольного и раннего школьного возраста мешает им понять причины разрыва отношений между родителями. Такие дети часто обвиняют себя и воспринимают разрыв супружеских отношений как признак, что оба родителя могут их бросить.
Американский профессор психологии Лаура Берк в своей книге "Развитие ребенка" указывает, что способность родителей отказаться от проявление враждебности; контакт с родителем, не являющемся опекуном; позитивные отношения с членами расширенной семьи, педагогами, друзьями приводят к благополучной адаптации детей после развода. Также, доминирующим фактором успешной адаптации после развода является эффективное воспитание, в частности степень, в который каждый из родителей применяет авторитетный стиль воспитания.
Конечно же, однозначного ответа на вопрос "Разводиться родителям или попытаться сохранить семью ради детей?" дать невозможно, так как, каждая семья - это маленький микромир, который имеет свою индивидуальную систему взаимоотношений.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
Time to create page: 0.388 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ