Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • 2

ТЕМА: Творчий розвиток особистості

Творчий розвиток особистості 13 року 5 міс. ago #37

  • wisdomsophia@meta.ua
  • wisdomsophia@meta.ua's Avatar
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. писав(ла):
А олівці і фарби дітям завжди куплять батьки, якщо з ними працює ТВОРЧИЙ вихователь, на приклад Василя Олександровича.

Гаразд. Я Вам нічого нового не відкрию, якщо скажу, що є велика кількість сучасних педагогів ДНЗ, які займають свою посаду не за покликом серця, а через певні життєві обставини. І тоді такі вихователі не всі можуть бути творчими. Як же бути тоді із дітьми в їхніх групах? Хто розвиватиме їхні творчі здібності?
Я важаю, що у такому випадку батьки повинні займатись самоосвітою у плані мистецтва та ЗАЙМАТИСЬ із своїми дітьми, а не перекидати все це "на плечі" вихователів.

Катерина Демчик з м.Кам'янця-Подільського
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Творчий розвиток особистості 13 року 5 міс. ago #39

  • Janna
  • Janna's Avatar
Я погоджуюсь з Галиною Вікторівною, що між фізичним вихованням і мистецтвом є зв'язок. Цей зв'зок підсилює валелогічне виховання, спрямоване на зміцнення здоров'я дитини, набуття ними умінь турбуватися про власне здоров'я та здоров'я оточуючих її людей.
Використання різноманітних оздоровчих технологій, зокрема, музикотерапія, ізотерапія, кольоротератія,психогімнастика (етюди, пантоміми) сприяють розвитку фантазії, уяви, а в поєднанні з руховою діяльністю позитивно впливають на стан здоров'я дитини.
Жанна Петрова
Останнє редагування: 13 року 5 міс. ago від Janna.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Творчий розвиток особистості 13 року 5 міс. ago #42

  • wisdomsophia@meta.ua
  • wisdomsophia@meta.ua's Avatar
Janna писав(ла):
... між фізичним вихованням і мистецтвом є зв'язок. Цей зв'зок підсилює валелогічне виховання, спрямоване на зміцнення здоров'я дитини, набуття ними умінь турбуватися про власне здоров'я та здоров'я оточуючих її людей...

Зв'язок мистецтва та фізичного виховання ще пояснюється й наступним. Здійснюючи фізичне виховання дитини, ми доносимо до неї те, що всі повинні дбати про своє здоров'я, берегти його, зміцнювати тощо. З іншого боку, здійснюючи художньо-естетичний розвиток дитини, ми формуємо у неї естетичні погляди, смаки. У цьому випадку ми дітям навіюємо думку (ні в якому разі НЕ НАВ'ЯЗУЄМО), що кожна людина гарна. І відповідно тоді у дитини виникає розв'язання даного так би мовити "рівняння": здорова людина - гарна.
Отже, знову ж таки хочеться підкреслити, що можливсоті мистецтва - безмежні. І, на мою думку, - неможливо здійснювати роботу в ДНЗ у будь-якому напрямку, не зачіпаючи мистецтва!

Катерина Демчик з м.Кам'янця-Подільського
Останнє редагування: 13 року 5 міс. ago від wisdomsophia@meta.ua.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Творчий розвиток особистості 13 року 5 міс. ago #50

  • Korzhyk_olya@mail.ru
  • Korzhyk_olya@mail.ru's Avatar
Шановні колеги! Рада прийняти участь у форумі конференції!

Не можна не погодитися з тим, що творчий розвиток особистості – одне з найважливіших завдань сучасної педагогіки. Саме творча діяльність людини виступає рушійною силою у формуванні її як особистості, оскільки спонукає перебувати у постійному пошуку. Шлях розвитку творчих здібностей дитини спрямований на мистецтво (образотворче, музичне, хореографічне, драматичне, поетичне). Природа мистецтва ірраціональна, непередбачувана, інтуїтивна, і саме це забезпечує творчий політ думки та дії.
Фактором і середовищем виховання творчої особистості дитини є не окремі види мистецтв, а художня культура в цілому. На часі створення інтегрованих програм художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку, основою яких є синтез живопису, музики, літератури. Синтез мистецтв значно підсилює вплив кожного видів, дозволяє оволодіти своєрідністю їхньої виразної мови, створити умови для залучення дітей до загальнолюдських цінностей культури, розвитку емоційної сфери та культури почуттів.

з повагою, Ольга Коржук
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Творчий розвиток особистості 13 року 5 міс. ago #51

  • lhtvjnf
  • lhtvjnf's Avatar
Я вважаю, що за будь- яких життєвих обставин до роботи треба підходити з відповідальністю. Тоді і "поклик серця" з'явиться!
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.554 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ