Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
  • 3

ТЕМА: Відкриття форуму

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #69

  • lara79art@gmail.com
  • lara79art@gmail.com's Avatar
Вітаю усіх учасників конференції! Щиро вдячна Галині Вікторівні за прекрасну статтю, адже сучасні діти не можуть без експериментування, а нетрадиційні техніки образотворчості дають простір для цього.

Катерина Демчик, КПНУ імені Івана Огієнка, м.Кам'янець-Подільський
Останнє редагування: 11 року 5 міс. ago від lara79art@gmail.com.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #70

  • raisa@ukr.net
  • raisa@ukr.net's Avatar
Приветсвую Вас, белорусская коллега Дина!
Достаточно интересные аспекты проблемы практико-ориентированной подготовки педагога дошкольного образования представлены в Вашей статье.
Хотелось более подробнее узнать о содержательном наполнение спецыиальных курсов по выбору для студентов в Вашем университете.
С уважением, Раиса Шулигина.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #71

  • moderator
  • moderator's Avatar
  • Поза сайтом
  • Administrator
  • Постів: 27
  • Thank you received: 4
  • Репутація: 5
Шановна колего, Раїсо!
Дійсно проблема професійної соціалізації студентської молоді досілджена недостаньо. Соціальне молодіжне середовище відіграє суттєву роль як в особистісному, так і професійному становленні сучасного студентства.
Цікавий матеріал статті. Бажаю нових наукових здобутків у цьому напрямі.
З повагою, Людмила Котлова.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #79

  • raisa@ukr.net
  • raisa@ukr.net's Avatar
Шановно Надія Вахняк, вітаю Вас!
Хочу відмітити, що Ваш науковий доробок відкриває нові можливості для організації педагогічного просвітництва батьків з урахуванням процесу його "усучаснення".
Метод проектів в діяльності педагога-вихователя є дієвим, але за умов активного співробітництва усіх його учасників, особливо батьків.
Бажаю успіхів у вирішенні цього не легкого педагогічного завдання.
З повагою, Раїса Шулигіна.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #99

  • damar_dim@ukr.net
  • damar_dim@ukr.net's Avatar
Шановна Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ! Даю відповідь на Ваше запитання стосовно проведеного опитування майбутніх вихователів ДНЗ про необхідність створення позитивного педагогічного іміджу. Усі опитані студенти (наразі опитано 56 чоловік, але опитування проводимо і далі, оскільки потрібна більша вибірка для експериментального дослідження) погоджуються із необхідністю опанування педагогами елементів іміджотворчої діяльності для більш вигідної презентації себе як вихователя-професіонала та побудови ефективного спілкування не лише із дітьми, але й із вихователями та батьками вихованців. Щодо самого образу педагога-дошкільника, то студенти вважають, що вихователь повинен мати професійні знання, бути зацікавленим у своїй роботі, любити дітей, розуміти та поважати їх, мати привабливий зовнішній вигляд, вести здоровий спосіб життя. Аналогічно до опитаних батьків та вихователів, студенти применшують значення сімейності, сучасності, матеріального благополуччя, згадуваності педагога у ЗМІ. На запропоноване завдання створити про себе як про вихователя рекламний буклет або написати статтю відгукнулося лише 7 студентів. При цьому вони більше схильні описувати свою біографію, ніж те, що цікавого вони проводять із дітьми в ДНЗ.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #100

  • Korzhyk_olya@mail.ru
  • Korzhyk_olya@mail.ru's Avatar
Доброго дня, шановні колеги!
В матеріалах секції "Професійна підготовка у проекції трансформації дошкільної освіти" представлено дуже цікаві статті, в яких проаналізовано різні аспекти організації навчально-виховного процесу у внз у контексті формування професійної компетентності майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. Зокрема, Д.Дубініна піднімає актуальну проблему побудови практико-зорієнтованої підготовки педагогів-дошкільників.
Не можна не погодитись, що посилення практичної спрямованості навчання забезпечить формування комплексу інтегративних професійних компетенцій студентів та підвищення якості освіти. Хочу зазначити, що практика забезпечує також формування педагогічної культури студента, його професійно значущих особистісних рис. Цей потенціал необхідно повною мірою реалізовувати.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
  • 3
Time to create page: 1.253 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ