Счастье - это мягкие, тёплые ладошки. За диваном фантики, на диване крошки. Что такое счастье - проще не ответить. Счастье есть у каждого, у кого есть дети!!!

Благодійні акції  

   

Опитування  

Що було головною причиною вибору Вашого ВНЗ і спеціальності?

Власне бажання - 47.1%
Престиж професії - 23.5%
Можливість подальшого працевлаштування - 22.1%
Порадили батьки - 7.4%

Total votes: 68
   

Реорганізація

З метою проведення структурними підрозділами університету освітньої діяльності у відповідності до Закону України "Про вищу освіту", на виконання наказу ректора від 07. 10. 2015 р. №492 щодо впорядкування структури НПУ імені М.П. Драгоманова, рішення Вченої ради університету від 24.09.2015 р. (протокол №3): Інститут розвитку дитини реорганізований шляхом приєднання його до структури Інституту педагогіки та психології (з 01.01.2016 р. - Факультет педагогіки та психології). 

   
Ласкаво просимо, Гість
Username: Password: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • 2

ТЕМА: Відкриття форуму

Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #56

  • n.v.kochubey@ua.fm
  • n.v.kochubey@ua.fm's Avatar
Вітаю Вас на нашій конференції. Соціокультурний простір багато в чому визначає становлення та розвиток дитини і дитинства, то ж обговоримо цю проблему.
З повагою, Н. В. Кочубей.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #84

  • moderator
  • moderator's Avatar
  • Поза сайтом
  • Administrator
  • Постів: 27
  • Thank you received: 4
  • Репутація: 5
Шановно, Тетяна Житнік!
Цікавий підхід до трактування особливостей дитячого малювання, втілення в малюнках дітей особистісних уявлень про світ речей, людей, природи, соціальних подій.
Аналогії між художніми образами, створеними митцями 20 століття і дітьми в їх творчому процесі простежуються, виявляються, намічаються авторами.
Постає питання не тільки про їх теоретичне трактування, але й про їх прикладне значення для розвитку дитячого малювання.
З повагою, Галина Сухорукова.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #85

  • lara79art@gmail.com
  • lara79art@gmail.com's Avatar
Доброго дня, учасникам конференції. Цілком погоджуюсь із рядом думок Галини Вікторівни стосовно психологічного обґрунтування аналогії між художніми образами, створеними митцями ХХ століття і дітьми в їхньому творчому процесі, яку провела Тетяна Житнік. Так, є багато картин імпресіоністів, експресіоністів, кубістів, символістів та інших модерністських течій, які близькі до дитячих малюнків. І з позиції пошановувача реалістичного мистецтва, хочу підкреслити, що на практиці пересвідчилась: по закінченні знайомства із картинами таких художників як Б.Щербаков, С.Григор'єв, Т.Яблонська, О.Мурашко та ін., у старших дошкільників спостерігались прояви рефлексії у художньо-творчій діяльності. Тобто, багато дітей співставляли свої малюнки із репродукціями картин названих вище художників і або раділи, що у них "получилось, як у художника", або виражали розчарування, що не змогли досягти того, що відображено на картинах митців.

У мене запитання до Тетяни Житнік. 1. Як Ви можете прокоментувати з психологічної точки зору ось такі прояви рефлексії дітей шостого року життя?

І ще запитання стосовно Вашої статті: чи не сприятимуть модерністські картини спотворенню світобачення дитини та формування понять про об'єкти оточуючої дійсності (їхня форма, розмір, співвідношення частин, відповідність кольору тощо)? Наприклад, що Ви скажете стосовно картини Е.Мунка "Крик"?

art_7.jpg


Катерина Демчик, КПНУ імені Івана Огієнка, м.Кам'янець-Подільський
Останнє редагування: 11 року 5 міс. ago від lara79art@gmail.com.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #87

  • sumyrichard@yandex.ru
  • sumyrichard@yandex.ru's Avatar
Шановна, Наталія Василівна!
Дякую Вам за цікаву статтю, яка привернула мою увагу не лише як науковця а і як батька. Порушена Вами проблема дозвіллєвої діяльності дітей досить актуальна. Сучасне розуміння ролі дорослого, відстеження самозмін - змусило мене переглянути питання культурно-дозвіллєвої діяльності дітей.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #88

  • lara79art@gmail.com
  • lara79art@gmail.com's Avatar
Щиро вдячна за цікаву статтю Катерині Поліщук про історико-культурні детермінанти розвитку дитячої іграшки. Вважаю, що матеріал статті корисний не лише для мене у процесі викладання дисципліни "Методика проведення роботи з народознавства в ДНЗ", але й для педагогів-практиків, які здійснюють художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами народної іграшки, зокрема.

Катерина Демчик, КПНУ імені Івана Огієнка, м.Кам'янець-Подільський
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.

Ві:Відкриття форуму 11 року 5 міс. ago #90

  • n.v.kochubey@ua.fm
  • n.v.kochubey@ua.fm's Avatar
Шановна пані Катерино! Раджу Вам ознайомитись з матеріалами О. Ануфрієва, який досліджує своєрідність українського сприйняття символів-образів - кола, ріки, птаха, сонця, місяця і т.д. Для викладання народознавства матеріал безцінний.
Дякую Вам за Вашу активність та небайдужість.
Кочубей Н.В.
Для додавання повідомлень Ви повинні зареєструватися або авторизуватися.
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
Time to create page: 1.409 seconds
Працює на Форум
   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ